torsdag 25 februari 2010

BOKREA

Idag är det premiär för årets bokrea. Tydligen så har de inte öppet längre på natten så blev ett besök efter jobbet. Lyckades hitta två böcker om mina intressen, Krig/Historia och mat.

600 sidor och massor av bilder om kriget som formade den moderna världsbilden med de nationer som nu finns och vars avkomma var ytterliggare ett världskrig. Det blir några intressanta timmar.

Grämer mig över att Tre Kronor vek ner sig men nu blir det fullt fokus mot SM-slutspel och sen Hockey-VM.

6 kommentarer:

  1. Finladn eller kanada maste vinna nu.. annars behover nog jag byta jobb...

    SvaraRadera
  2. Fan va sköj me comeback johan!

    Kanada lär väl vinna?

    SvaraRadera
  3. Tack Fahle! Nu ska jag försöka bita i så att jag är kvar i cyberrymden ett tag.

    SvaraRadera
  4. http://johto586.blogspot.com/

    den finns fortfarande =D

    SvaraRadera
  5. helloooo va händer i skönköping?

    SvaraRadera
  6. vad händer här och i stockholm?

    SvaraRadera